Friday 1 July 2011

Masih ku Ingat..

memandngkan dh hampir sebulan x update( sbulan ke??), mari kita tgk ari ni ade cite ape..(bkn cite makanan kot...) hehehe...kita selit-selitkn cite mknan sbb tkut nnti ade org wat spotcheck!hahaha!
 
  slma yg x update mmg x g kluar mna2... mkn kt umah je...tp kalu sblum mnculnye blog nih, mmg byk la gmbr mkn kt luar.. kalu buh karang mcm ktingglan zman plak...so, lngkah highwaynya xyah duk gatal tgn nk letak!=)...kali ni nk cite psl pnglman mkn..haa, tgk.. mkn pun ade pnglman gk tau! jgn men2 eh...hehe..(dh melalut dh)..okay2, kita ke point utmanya...>>> pnglman mkn yg x penah aku lupe is mskan emak...huuuhuuu...T__T(touching la plak)...sape la yg xterasa kn...mmg mskan mak yg wat aku gila byng tau! msih lg tersa2 di hjung lidah.. tp ape nk wat, sume 2 hnya tnggal kngan t'indah dlm hdup aku..masih ku ingat rsa mskn mak yg pling aku suka..pergghh! sedaapp x terkata! skrg dh xde la rsa 2 dlm hdupku...kalu nk kena la berangan...(mcm x logik jer..) rindunya msakan makkk!!! isk..isk..(air mta x b'hnti lg nih!) ni kalu cite smpai habis pun belum tntu muat...aku ni kalu dh start cite pyah nk b'hnti..so, akn b'smbung pd entry yg akn dtg...(mybe lma lg coz bz..hehe..) besa la kan, dh nma pun pelajar lg...byk homework nk wat..kna tggu waktu cuti baru nk gatal2 tgn 2lis!(ni pun curi line org!).. okay reader-reader skalian(btul ke aku 2lis ni??), see u soon....


~Z.A triple H~




1 comment: